جلسه برنامه ریزی مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل برگزار شد + عکس

جلسه برنامه ریزی مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل برگزار شد + عکس

 

جلسه برنامه ریزی مسابقات لیگ والیبال استان اردبیل با حضور دبیر و روسای هیات های شهرستانی در خانه والیبال استان اردبیل برگزار شد

نادر فلاحی ،رئیس هیات والیبال استان اردبیل در این جلسه گفت: باید با مسائل پیش روی هیات های والیبال شهرستان های استان اردبیل بیشتر آشنا بشیم و سعی کنیم که در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم . تا حدودی توانسته ایم در طول این 9 ماه مشکلات هیات والیبال استان اردبیل را برطرف کنیم که افتتاح خانه والیبال یک قدم موثر در والیبال استان خواهد بود.

وی گفت: بنا به گفته رئیس فدراسیون والیبال امسال بودجه وزارت ورزش برای فدراسیون والیبال برای استان ها هزینه خواهد شد که قطعا اگر اعتبار تخصص یابد هیات های شهرستانی بی نصیب نخواهند بود. این امکانات بر اساس آمار تعداد بیمه شده ورزشی و خروجی و عملکرد مثبت شهرستان ها به هیات ها تعلق خواهد گرفت.

فلاحی گفت: باید از ظرفیت همسایگی با کشور آذربایجان در جهت رشد والیبال بانوان استان اردبیل استفاده کنیم.


 

همچنین در این جلسه ، سجاد بابایی ، دبیر هیات والیبال شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد آمادگی دارد تا در تمام مقاطع سنی در مسابقات لیگ استانی والیبال شرکت کند .

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد در مسابقات استانی چندین بار مقام قهرمانی را کسب کرده و همچنین بازیکنان خوبی که از این شهرستان در سطح ملی شناخته شده هستند درخواست داریم که بیشتر از قبل به والیبال شهرستان پارس آباد توجه شود.

 

 در ادامه این جلسه ، بفراجردی ، رئیس هیات والیبال شهرستان خلخال گفت: 240 نفر در شهرستان خلخال در رشته ورزشی والیبال بیمه شده ورزشی هستند . کمبود داور در شهرستان خلخال یک مشکل اساسی است .

 

همچنین ، داور خدایی ، دبیر هیات شهرستان مشگین شهر در این جلسه گفت: بیش از 300 نفر والیبالیست در رده نونهالان در 2 شیفت در شهرستان مشگین شهر تمرین میکنند . بیش از 475 نفر بیمه شده ورزشی در والیبال در مشگین شهر فعال هستند.

وی گفت: 6 وقت تمرینی برای والیبال در شهرستان مشگین شهرمشخص شده است که حمایت از والیبال بانوان در دستور کار هیات است.

( در این جلسه یک فرجه زمانی در اختیار هیات های شهرستان ها قرار گرفت تا برای آماده سازی تیم ها در رده های مختلف اعلام آمادگی کنند و سپس برنامه ریزی برای تاریخ مسابقات انجام بگیرد)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:تیم ملی, ] [ 23:15 ] [ امین شیرین وند ]
[ ]